Tuesday 3 September 2013

M.E.N.Y.A.M.P.A.H.

salaam...

ok, aku kena sabar...
juz wanna share something here.
aku geram n agak menyampah.

dah besa kan? pandai la buat keputusn sendiri kan?
xakan da 23 tahun nak wat keputusan remeh pun nak kena tanya org. kalo tanya minx nasihat xpe. ni tanya minx org bg jwpn, bengkek gak aty aku neh...

Tolong ar weh... tolong, k...

Aku paling pantang org rosakkan plan aku, or org ubah2 plan aku. Aku dah plan ikut sennag aku, then jgn nk rosakkan. Tunang aku pun salu kena sound ngan aku free2 ja sbb dy suka sgt ubah plan aku... haha

Ok, juz remember something la.

Hidup ni antara DUA.

Nak hidup ka nak mati???
haha.
So, u decide sendiri ok.

Juz pk tentang diri sendiri. xpayah nak serabut pkir kan org sgt lah. kalo asyik nak mudahkan org, tp org susahkan kita. From now on, juz pkirkan diri sendiri dan org2 tersayang je iaitu my famly include my fiance. 

Kwn? aku ada kwn ke? kwn ramai je... tp bestiee tu aku pun xpasti. mcm ada, mcm xd. haha. ye la org yg paling raapt ng aku pun sorg je. tp kitorg lain2 haluan, so ju contact kdg2 je. yg lain2 tue, cam tu cam tu je. share2 mcm2, tp ntahlaa... aku xd kwn yg mcm 24 hours bersama tue...

But, dlm doa aku sentiasa ada aku doakan kwn2 aku. 

ok la...da kena bersiap. 11.30 jap g bas aku. nak gerak g kl da. esok kena masuk ofis la.. huhu..

ok daa... pray for me...

No comments:

Post a Comment