Wednesday 4 December 2013

cerita MATIC 2013

assalamu'alaikum...

alhamdulillah, masih berkesempatan menghirup udara hari ini yang baik- baik sahaja.

hanya mahu bercerita, dan melepaskan rasa serta berkongsi bersama. 

MATIC 2013 

wow, agak menarik. masuk hanya untuk suka- suka. sepatutnya satu pasukan bersamanya. tapi nak dijadikan cerita, dia pula demam. mahu tak mahu, harus juga pergi. dan terpaksalah mencari ganti di pagi hari. alhamdulillah. sakinah, si teman yang baik hati sudi menwarkan diri. thank sakinah sayang. :)

pergi dengan lrt. tiba di sana, kusangkakan hanya ada beberapa team, rupa- rupanya banyak. aduh! tak pelah. teruskan aja, 

sambil berlari sepanjang treasure hunt berlangsung, sambil juga bermesej dengannya. emaksa dia untuk datang sebagai supporter. ah, lantak lah demam pun. :p jangan marah ye abang.

mungkin ada hikmah di sebalik semuanya kot. walaupun tak dapat berlari- lari bersama aku, kupaksa dia untuk berkaraoke. hihi. lagu yang dia pilih, GADISKU. hikzzz. lagu untuk aku. oops aku yang perasan lebih. terlebih sudaa.

ok, proceed. dalam tengah menunggu keputusan tresure hunt, ada game lain juga. teka kacang. kupaksa dia lagi untuk meneka. dan dia mencuba. aku bayarkan rm1 sahaj dan hadiahnya rm300. wow! berbaloi- baloi. DAN... nak dijadikan cerita, dia jadi pemenang dan dapat rm300. dan, dia belanja kitorg semua. Yea! kan berbaloi- baloi. hehe. 

happy ending walaupun kitorg xmenang treasure hunt. cukuplah dengan rm 300 tue. thanks awak sebab belanja kitew. hikzzz

No comments:

Post a Comment