Sunday 8 December 2013

On Time Person!

assalamu'alaikum...

Punctuality...

apakah maknanya?

hurm, juz wondering, kenapa ramai orang xboleh nak jadi punctual?

is it normal. atau aku yang xberapa normal sebab terlalu punctual?

ok la, let say... bukan nak ckp aku sentaisa punctual, x jugak. tp selagi mampu, i'll try to be on time. itu lah aku. on time ok, tak awal tak lewat.

tp nak jadi cerita, dapat pula org2 sekeliling yg kurang sensitivitinya tentang masa. Aduh! parokkk! haha. kalo kadang- kadang, atau jarang- jarang, mungkin boleh atau bisa kusabar lagi, dong... tapi, kalo sudahnya selalu bangat tak mengikut waktu dan masa, letih lerrr...

tp sebab kawan kan, terpaksa juga ditahan hati yang membara. huhu.

xpe lah, ape2 pun, moga2 aku terus dengan sikap aku yang satu nie, dan kalian- kalian yg kurang sensitivity maa, boleh berubah untuk jadik lebih on time ya...

ok! dat's all for today. dua post utk hari ini. :h

No comments:

Post a Comment