Saturday 14 December 2013

cita haghi nie...

salam'alaik...

hye guyzzz...

nak tahu apa aku buat ari nie seharian?

APA? TAK NAK TAHU???!!!

ahh! xkesahla kalo korg xnak tahu pun, so xyah baca k...

sebab aku suka nak setori mori, aku akan tetap nak bagitahu... haha

ok, first and foremost, ari nie aku bagun lewat gila. sebab...err... sebab ape erk? 

tak lain dan tak bukan sebab semalam aku tidoq lambat la.. haha

ok, next, aku bangun2 terus kemas my room yg agak bersepah2 plus baju yg xlipat... aduh! kemalas bertimpa- timpa. tp apo boleh buek, udoh namenye pun pompua, nak tak nak, keno jugok den buek ha!

next, ape lagi, online lerrr! padahal kerje bertingkek- tingkek ha. tp sempat laiie nak online. bahana bahana...

tp kan, nak tahu, aku online bukan buang masa tau. aku baca blog ni klik sini. aku baru tahu kisah pasal die. sedih aku bace. entah la, rasa nak tahu dan tahu dan tahu lagi, sampai buatkan hari aku hari nie, hanya tengok blog die dan kawan2 nya yg menceritakan pasalnya. 

dan...

dengan tiba- tibanya...

aku mula terfikirkan sesuatu...















sesuatu???















oh! apakah???















jeng jeng jeng















macam misteri sedikit...















sengaja mahu buat ini cerita jadi saspennnn...















ok la. malas nak enter dan enter dan enter lagi, aku back to the topic la...

actually aku terfikir kan mereka yang telah tiada...

kalo mereka dah tiada, tapi nama mereka masih diingati masih disebuat- sebut masih dikenang- kenang. oh! indahnya. bestnya. tapi aku nanti??? orang akan ingat aku ker? aku nie xder bagi ape2 kebekan pun kat org. for sure xdak sapa pun akan kenangkan aku kan...

menetes ayer mataku...

oh... apakah!

ok, xpa. benda tak jadi pun lagi.

eh! cup2. memg la aku xpergi lagi. tapi kematian itu satu yang pasti. makanya harus bersedia dari hari ini. mencari bekal menuju abadi.

ok, sampai nie je kot post kali nie :)

No comments:

Post a Comment